Tuesday, May 18, 2010

Kau Pergi Jua

akhirnya, isnin haritu petang mak call. aku dah gak dah.

mak : long, kalo mak cakap ni ko jangan terkejut tau.
aku : apedia? (saje buat2 tanya)
mak : jangan terperanjat tau. maklong dah meninggal.
aku : dah agak dah.
mak : mane ko tau?
aku : lar, semalam ayah cakap tenat, lepas tu mak cakap jangan terperanjat. dah boleh agak lar.

innalillahhi wainnailaihirojiunn .....

aku terdiam. nak pergi x sempat sebab nak kebumi malam tu jugak lepas isya'. lagipun ayah cakap kalo nak balik, kene papa drive sebab malam bahaya. so, aku amek keputusan x balik. bleh si bibah bongek tu cakap kat suhaila 'kenapa nak kebumi malam ni? cepat sangat'. eish. mesti lar dipercepatkan. lepas tu bibah update dia cium arwah then pergi follo ke kubur sekali. aku cume sedih sebab aku x sempat nak ziarah maklong. xde rezeki.



cume yang boleh aku katakan aku dalam keadaan sedih apabila seorang lagi, mereka yang berada disisi aku dah pergi.

No comments: