Wednesday, May 5, 2010

Cerita Wayang

sajer nak citer pasal cerita2 wayang yang aku tengok last month ..

1st tengok citer When in Rome dengan sikin kat mid valley lepas makan ikan bakar kat bellamy (bellamy skang nie dah mahal, tapi masa aku makan ngan sikin ok plak regenya. maybe sebab aku amek ikan kecik sikit kot. pada sesapa nak makan kat bellamy sila amek ikan yang kecik kalo makan x abes sebab rugi derang memang suke letak ikan besar2 so indirectly charge mahaller). lepas makan xde xtvt sikin ajak pi tgk movie. so cerita yang menarik aritu + masa sesuai adalah citer nie. time show dia ngam2 lepas kitorang beli popcorn sumer terus masuk. memula dengan confident kitorang masuk room dia. lepas tu, cerita dia x start2. asek iklan punya lar banyak. aku pon macam pelik lar pastu orang x ramai padehal masa pi beli macam penuh. lepas tu ade 1 geng apek muda nie, tanyer lar aku ni room 1 ker? 'no, this is room 2' yer, dengan confident aku jawab sambil makan popcorn gsc walopon baru jer lepas makan nasik. then lepas lebey kureng seploh minit komdian dia datang balik dan bagitahu kitorang yang salah room. adussss!!! seb baik lampu dah tutup. terus gi sebelah citer dah start sikit. cerita ni agak menariks. yerlar cerita ringan. kire enjoylar tengok cerita tue. macam nak apply jers dalam hidup aku. muwahahaha. yerlar, sape xnak tup tup nak carik jodoh dapat mamat gojes neh + romantic! (bestnyer lar kalo papa ku romantic macam dalam citer ni) tapi harus lar disertai dengan berbekalkan wajah gojes minah nie kan. cerita x serabut otak dan kire x rugi duet kalo setakat nak release tension sebagai wanita berkarier cam aku nih1 (uwweeekk).



then 2nd movie Date Night. cerita nie bertangguh punyer la lama nak tengok. last2 pi tengok with kim n kak ida kat mid valley gaks. wohoho. cerita nih memang recommended!!! aku suker aku suker aku suker .. lawak sampai kecut2 usus perut aku. cerita nih sangat cemerlang bagi aku. sangat disyorkan pada suami isteri untuk tengok bersama. confirm lepas tengok citer nie terus ajak partner main. hohoho. over kan akunyer review. cerita nih jalan ceritanya biaser jers tapi sebab pelakonnyer buat cerita nih best. kalo korang jenis x suke tengok cerita berat2, suker yang light2 macam aku, memang sesuwai pi tengok.



tengah pikir lepas ni nak tengok movie ape plak. oo lupe nak cakap, masa citer ni kitorang lambat beli dalam 5 minit gitu lar, so rege tiket sangat murah hanya 7 hengget jers dari seploh hengget. ape pon aku enjoyyyy.

No comments: