Sunday, September 6, 2009

5-9-7-9

besday present from kim (lotion) n soya n adeeb (ferrero roche)


aikkk .. apa ada pada number ini?

adakah ia no plet kereta aku?
ya



adakah no fav aku adalah 5?
ya


adakah besday aku?
ya. tepat sekali.


every 5 sepetember aku akan sambut besday dengan erti kata lain bertambah angka dalam idop aku. tapi seperti tahun2 yang lalu jugak aku x rase apa2 pon bile time besday. orang kata selalu time nih la nak manja2 enjoy2 selebret ngan orang tersayangkan. tapi aku xde perasaan itu. nape eh? ke sebab aku memang dah redha, dah malas nak selebret2 nih.


cuma tahun nih kebetulan gathering (akan diceritakan esok2) dengan kawan buka puasa terkena tarikh besday aku. memang x dpt nak elak. kalau orang kata aku sengaja buat date besday aku, aku x dpt nak tutup mulut derang. ikut suka janji aku tahu bukan sengaja aku buat date tue. seperti semua tahu, kalau orang tahu siapa itu aku, mereka tahu aku bukanlah jenis orang yang craving for attention.

tetiba bleh plak kawan aku tu bagi hadiah. malu seh masa terima sebab memang x jangka. thanks to soya n adib. terasa macam zaman dulu2 masa sekolah plak.


oh luper nak citer, 1st person wish besday adalah sikin walopon DIA ada kat sebelah masa tu n dah wish awal2. thanks sikin sebab ingat n sentiasa nak jadik org no. 1... kekekeke. thanks juga untuk kawan2 lain yang wish besday through facebook dan sms, tapi sorry to cheetah sebab still x dpt nak bukak mms yang dia hantar sebab x bayr bil. hehehe.


dulu selalu jugak wish apa2 time besday, tapi entahla tahun ni, xde sebarang wishlist, cuma bersyukur sebab dapat selebret sampai umur ni. adakah sebab aku dah insaf dan sentiasa bersyukur @ dah tiada sebarang wish lagik? maybe skang nih aku dah malas nak pikir impian demi impian yang x pernah tercapai dan dah very comfortable with my comfort zone. entah bile nak keluar from yg comfort zone nih tak tau lar. errmmm ... entahlah ...

4 comments:

haku kayer said...

ayoo.. td aku dah taip, ilang plak dah. ok la, taip lg skali. mungkin ayat tak sama cam td...

na, kalau sikin nk jd org yg pertama, aku jd org yg terakhir.. haha, ok tak?

neway, happy belated b'day. may you have fabulous year ahead!

Otak Yang Tak Tersusun said...

muwahahaa ... x dapek la mie .. along wish lepas ko wish kat fb tadi .. so ko org no 2 last lar .. kehkehkeh

hied said...

orang pun wish jugak tau!!!!!

Otak Yang Tak Tersusun said...

yer yer .. dapat dah sms ko ... lewat ko tido ..