Sunday, August 1, 2010

YeaY !!!! Keinginanku telah DiPuaskan ...

kalo tengok en3 sebelum nih sangat menakutkan baper banyak tanda seruan kat situ + ayat2 menyentuh hati sampai aku luper benda yang satu nie. yer, aku terlupa.

aktiviti yang dah lama x buat. aktiviti apa yer? aku memang dah tahap meroyan nak dapat mende nie. dah berkali2 kot aku cakap kat papa dan akhirnya keinginan aku termakbul ari satu aritu masa aku ajak papa jenjalan, pastu terus pi situ. ape yang aku mengidam nie?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



durian !!! yes makan durian ... sabtu aritu dapat makan musang king ngan udang merah .. sangat sedap hokeh! harga jangan ditanya. memula target nak makan udang merah jer tapi abang tue pegi promote musang king plak. musang king kami dapat offer 20 hengget sekilo, kalo biaser 25, paling kurang pon 22. tu dia cakap, kalo dia tipu xtau larkan yang pasti lepas aku godek2 geletek2 cik abe google betul ler rege tue n udang merah plak 9 hengget jers sekilo. murah lar tue. excited makan sampai lupe amek gambo. cume sempat snap gune hp papa jer bile dah yang last. yang nie musang king. abang tue cakap kalo nak lagik sedap royal brunei 80 hengget sekilo. mak aiihh, tapi kalo mase tue ade, x mustahil aku order. kikiki. dengan tamaknye aku order 2 musang king 1 udang merah. tapi yang buat aku kenyang rasernye udang merah sebab bijik dia kecut2 so, banyak isi, musang king x sekecut udang merah bijinya. yang pasti berbaloi lar makan walopon kadar kerugian adalah sebanyak RM75 hengget dapat discount 2 hengget dari abang tue.
kami memang suke makan kat kedai abang ni jer sebab dia macam ok. masa dulu dia nak promote durian jenis lain, dia kasi free jer makan, x kire dia cakap, lepas tue kalo kitorang pi pasar, bleh tumpang parking depan kedai dia. huhu. care aku citer macam lar aku selalu pi pasar cokit tue kan .... kan ... kan .... dalam xder duit tue pi jugak makan durian. papa cakap jangan makan ikut hati, 2 biji cukup tapi aku tamak, amek ko lepas tue perut penuh.
kalo orang ade dusun doghoyan musti cakap aku bongok 3 bijik doghoyan sampai 75 hengget, tapi bagi jawapan penggila durian + xder dusun nih, aku cakap sangat berbaloi.
memula aku cakap aku nak beli durian kat carrefour ke jusco ker yang dah siap packing tue pon xper, sebab nak hilangkan ngidam jer, tapi papa bleh cakap kalo u nak bawak balik umah, nanti umah berbau. bleh?


muke puas ati sambil budget senyum comel kat papa

No comments: