Wednesday, August 18, 2010

pasal jantan 'HoWt' mesia

kikiki .. kakaka .. gagaga . hehehe .. huhu ...

erm .. semalam aku sangat marah dan nak buat en3 pasal mamat psycho nih tapi terpaksa cancel sebab aku rase buang mase nak cerita pasal lelaki .. oppss .. jantanz nih sebab maken lame maken menjadik2 kewujudan jejantz yang macam nie. siapakah ittew?

siapa lagi kalo bukan pasal kes pemain badminton kite si roslin hashim tue. ape ko ingat ko ensem? ko ingat ko dah bagus? ko ingat ko tu selebriti ker? ok. habis mengutuk. eh, aku puasa arr arini. abes dah pahala posa ku yang sedikit nih. huhu.

semalam aku geram sebab aritu kawen 12 hari jer bertahan dengan alasan yang x munasabah yang bagi aku mengaibkan si wanita ittew. tapi, kuasa allah, kebenaran akan terbukti juga, sekarang maybe wanita yang dia aibkan dulu tue bleh senyum sampai telinga pastu gelak guling2 akhirnya dengan pendedahan terbaru nie. sekarang nie, baru sebulan kawen dah cerai?

aku dah agak semalam, nih semua berlaku disebabkan permainan ahkak angkat beliau, siapa lagi kalo bukan RA.

tup tup arini, paper tulis memang sah! kantoi kat hotel. isteri mane yang x marah. uh hatiku kuciwa kalo aku yang berada kat tempat wife dia. sabar jerlar yer kak. dan paling best sang suami. suami apa eh macam tue? huh aku takut okeh. cube bayangkan kalo korang dok kat hotel ngan laki lain pastu hubby korang call sang jantanz tue soh kuor sebab takut kene tangkap. ohohoho. korang rase bahagia? @ korang rase x ade something wrong kat hubby tue? dan paling best care dia cakap cerai 'i cerai youlah'. herm, nampak sangat jantanz nih sangat jahil. ko ingat kawen cerai nih bende senang bleh buat main ker? marah jer, terus senang jatuh talak! WTH!

eh kenapa ko marah cik nana? yer, aku marah, eh, bukan, aku x marah cume pelik maken hari maken bende2 yang x lojik dek akal manusia manusiyi nih buat. maken lama aku makin takut. bukan sajer cuaca jer dah x menentu, perangai manusia pon dah x menentu, lebih teruk dari tindakbalas alam macam puting beliung.



No comments: