Thursday, April 1, 2010

Cerita Pagi Rabu

rabu haritu. tengah aku (biasa lar aku kalo pagi2kan) kelam kabut nak pi kijer, ada 1 satu kejutan (terkejut lar sangat!!!). masa nak keluar lif tetiba nampak titisan darah depan lif.




masa nie aku dah nak pitam sebab aku memang takut tengok darah walopon selalu tengok darah bile aku picit jerawat aku tu. tapi darah ni agak banyak jugak. lepas dengar macam bunyi bising, so aku dah takut kalo2 ade along bunuh orang ker, gagak2 (terms dapat dari kak nida) tue bergaduh ker, bla bla bla. aku dah fikir dah macam nak masuk lif balik kalo memang ade orang tengah bergaduh. seb baik lepas tu aku tengok, ada sorang awek tengah nangis sambil dipeluk abangnyer @ lakinyer @ tunangnyer @ bfnyer @ whoever lar kan. lepas tu aku tengok darah kat tangan dia. lepas tu aderlar bebrapa jugak urang lelaki kat situ (maybe kengkawan partner dia kot). lepas cik abang dia nampak kami turun lif dan dan menjerit 'kereta mana ni? cepat lar cari kereta!' sambil feeling ala2 romantic pujuk pompuan tu. dan kebetulan aritu plak aku parking kete bebetul depan lif. shit!!!. buleh aku masuk kereta, dia plak yang tengok aku macam aku yang bersalah. wtf?. pastu aku terus pecut jer kereta. x kuasa aku nak tengok tenung tanyer ape prob derang. aku tau lar aku nih jelita persis pretty betty kan .. huuhuu ...   
kalo mesia letak nurse macam nie, confirm bank darah penuh melimpah2 ...


daaaaaa ......

No comments: