Sunday, April 4, 2010

04 - 04 - 2010 = 35

apa tue?
-
-
-
-
-
-
-
tarikh tue genap besday my 'papa' yang ke 35 .. sangat tua dah n still x sedor2 diri n x insap2 .... this year pon aku ekonomoney so, aku beli yang aku termampu jerssss aritu ...



yer, memang panggilan manjers kitorang adalah mama & papa skang (sila muntah ijo!!!)

sempat snap ni jersss ... uper dalam sebab dah bungkus siap2 .. siap ade strategi tulis nama gue sekalik .. huuhu ...



aku rase dia x minat mende nie, sebab kebanyakan mende yang dia suke memang xkan masuk dalam list haku yg tgh ke'broke'an nie kan. tapi dia cakap dia suke (ke dia pura2 suker nak jaga ati aku? lantakkkkk) n siap cakap mahal nie. patutnya tengah xde duit xyah beli apa2. actually aku beli present nih gune duit dia gak sebab pagi tue sempat mintak duit nak berfoya2 ngan cik mimie ngan sikin ngan dayah ... huuhuu...

so, aku x rugi ape2 ... hahahah ...

kalo ikutkan hati aku yg xder duit nih senarai2 yang aku nak belikan adalah :

jersey - memula mase dapat gaji macam bleh beli, tapi sebab dah terbeli kain kat jalan TAR, terus x cukup
perfume - dah penah bagi, n waktu skang memang x cukup money kalo nak beli
belt - pon ekonomoney
jam - memang sampai kesudah ko aku xkan berkemampuan ... heheheh .. yerlar kalo dia minat guess ker ape ker bleh gak aku belikan ... nih kalo TAG, memang sampai pencen aku x beli kots ... hahaha

last2 beli penis  parker siap engraving nama kami ... atleast kalo ade mane2 awekss yang nak menggedik (mcm lar ensem sgt kan 'papa' aku tue) try care2 mengorat yang 'cliche' .. mcm 'eh cantiklar penis you nie' akan terus terdiam lepas tengok nama kami ber2 .. hehehe .. sangat kejissss ok strategi aku ...

No comments: