Wednesday, April 7, 2010

Dim Sum Buffet @ West Lake Garden, Sunway Resort Hotels


masa memula dapat email yang cik sikin forward sangat teruja okeh!!! then we allssss set time Sabtu, 03 April 2010 lepas sumer orang dapat gaji pi makan dim sum... yahhooo... sangat best masa tengok iklan nie, sebab murah... so budget dalam RM50 lebey lar sorang ... but jangan terpedaya, air x termasuk sekali yer, tapi kalo korang nak bijak sket, aku kasik tips cakap ngan derang xnak air, sebab ade air mata kucing kat dalam tue n air ape ntah baunyer wangi bleh jer kalo nak buat minum. anyway, chinese tea derang yang tekoless bak kata cik mimie tue cumer RM4 jersss ... cumer ++ so totalnyer RM60 ... bagi aku ok jersss, xde murah xder mahal... tambah ngan haku yang memang kuat makan n x berenti2 makan n mengorder dim sumnyer ....


masa neh cik sikin try dslr cik abe dia .... driver sape lagik, akuler ...



cik sikin :: cik mimie tophost :: cik dayah :: cik nana comey

nihler committeeenyer .. chef kat belakang tgh melayan maybe orang dari magazines mana ntah (mengikut cerita cik mimie)


macam biase, sambil makan sambil posing, ala2 sambil makan sambil bersenam gituh, cepat sket makanan turun.... hihihi...


wiff miss dayah


wiff miss sikin



wiff miss mimie tophost


menunyer sampai mukasurat sebelah tapi kitorang x perasan, sebab masing2 bile mengorder dok tuju sini tuju snae, sebab sibuk makan n snap pic ... seb baik dah dekat2 last tue, sikin terselak terus order ape yg ade kat belakang ... lepas tu, care dia dia hidang x pro (maybe sebab waitress dia ramai amek dari china), patutnya bile letak tue cakap lar, ni ape, ni aper, so last2 kitorang bantai jer makan tanpa tahu mane 1 nama mana 1 ... hahaha ... lantak larr janji sedap, perut kenyang ... huuhuu



sushi



haa .. gelojohnyer aku makan ...



nih dim sum yang kami order dah tiba lepas tunggu dalm 5 minit kot ...


side dish



nih lar air longan aku cakap tue



dah last baru tingat x makan dim sum yg jenis bun nie .. sangat sedappp okeh ...



wow!!! tempting beb ... aku sorang jers yang makan? sangat berbaloi okeh ... selalu aku makan oyster banyak tapi sebab menu lain banyak yg sedap, so aku xnak bazir ruang perut aku dengan 1 jenis makanan jers ... lalalala


bakal professional photographer kami
:
:
:

then
gambar2 kopek udang dari mereka2 ini ...









haaa .. nih billsss nyer yea ...

balik tue kami singgah mid valley nak beli hadiah cik abeku ittewww ...



daaaaa ....

*sebenarnya dah lama buat en3 nih tapi nak tunggu gambo dari cik sikin lambat sangat, so aku post jer lar dulu, kang kalo ade dia send lagik gambo, aku akan edit en3 nih ... almaklum lar nak tunggu gambo darik cam mahal memang susah ... egegegegege ...

1 comment:

hied said...

huahuahua.. isi kandungan entry yang lebih kurang dengan saya.. bagus..bagus.