Tuesday, July 20, 2010

Saye Perlu Bersyukur

dalam 2, 3 minggu nih emosi agak tidak stabil. semuanya disebabkan perasaan yang rase down disebabkan rase saya sudah tersekat disini disini dan disini. tiada perkembangan untuk kemajuan hidup. eh betulker ayat bahasa mesia saya nih? ok lar kots.

so, atas rase yang sangat sakit ati disebabkan terlalu down saya telah active balik bukak jobstreets dan mengapply segala kijer kosong yang berkaitan + update resume. tetiba tergerak ati nak tengok statistik salary. dan hasilnyer ....



statistic ini menunjukkan saya harus bersyukur!!!!! saya maseh dikalangan orang yang mempunyai nasib agak baik dibandingkan rakyat negara2 miskin lain (pinjam ayat2 pemimpin2 UMCO). hahahaha.

notakaki : dah nak puasa, saya perlu muhasabah diri dari segala anasir2 negatif dalam diri. anyway, harini saya puasa.

No comments: