Wednesday, July 28, 2010

New Anak Sedara

selasa haritu sempat bergegas (ceh, bergegas!) ke SJMC tengok one of my colleague lepas bersalin baby boy. sangat bz aku aritu, pagi ade seminar, petang ade meeting. bile mintak boss nak kuor jap pi spital, macam2 pesanan dapat, be4 pegi check email, siapkan kijer baru pi, balik cepat, lepas tue check email, buat kijer sampai siap. perghh. aku terpinga2 (yoyo jers), ek elleh macam lar selama nie kijer aku x siapkan. hahahah. so, dengan mase yang sangat limited tue, selamatlah kami melawat kawan kami tue sekejap cume, jadi arr janji dapat tengok baby 1 hari *teruja.

mohamad semyum simpul bile kami datang, sebab selalu dengar suara auntie2 n kakak dia nih jer, kali nih berpeluang tengok kami 'LIVE'!

buat mase nih aku declare jer mohamad sebab tanyer maknyer ape nama 'yang dah confirm mohamad jer' pastu aku cakap 'kalo ko nak aku ingat nama anak ko, letak jer 'mohamad f****, confirm aku ingat macam nama anak sue' hahahaha.




dua orang auntie yang kepoh sedang menyambung gossipping ... hahaha ... ini belog aku yang punyer, so aku bleh kutuk derang tanpa derang tahu .. muwahahahaha





wah! sesuai sungguh kaler baju aku pakai aritu ngan baby ngan environment

konklusinye hasil dari lawatan aku ke SJMC, kire spital swasta paling ok lar kalo nak bandingkan Ampang Puteri, Tawakkal bla bla bla. environment dia memang kita tahu spital urang2 kayer. untungnya kawan aku nih hubby dapat tempat kijer yang panel bersalin kat SJMC nie. aku? idok ler teman tau. < --------- motip ko dah pikir nana? kawen pon blom!

No comments: