Tuesday, March 23, 2010

Cerita Sajer

arinih xde cerita sangat cume ade beberapa cerita ceriti yang agak menarikssss (menarik bagi pandangan gua sahaja .. huuhuu)

CICI
yer, cerita tentang CICI. ape yang aku perasan CICI memang suke nak makan makanan manusia a.k.a ape yang aku makan musti dia nak. CICI suker ngendeng (bahasa negeri orang johor dimana maksudnyer berpeleseran sebelah haku dengan harapan dapat mintak sikit .. errmmm, penjelasan neh macam buat org lagik pening neh!!!) time aku makan musti dia kejar sambil hidu2 tangan aku. paling menakjubkan CICI suke makan strawberry kering yang aku makan. kalau cik abe, x datang umah, memang salu aku hulur jer, tapi kalo cik abe ade aku x brani hulur sebab dia akan cakap 'x elok lar u, nanti bulu dia gugur' ek elleh ... umah haku, haku yg sapu selama neh x bising pon sambil dalam ati menjawab 'x kasik pon dah memang bulu dia akan gugur jugak ... kuikuikui' ... semalam aku terpaksa EL. yer, terpakse, mcm x cayer seh terpakse sebab EL dan aku memang x dapat dipisahkan hatta sejak aku memula excited mengenali alam pekerjaan pon aku amat rajen EL. maksud terpakse EL sebab semalam umah saya xde air. maksud xde air adalah saluran paip air rumah saya telah dikunci oleh pihak management disebabkan ek elleh, cakap baik sikit yer, saya bayo bill air tuan umah x bayo maintenance 3 bulan!!! hangin ker x hangin!!! pulak tu semalam ade bengkel kene attend. x terfikir plak nak mandi kat opis sebab memang nature saya bile kuor rumah mesti mandi dan dalam keadaan wangi wangian. hehehe.
ok back tu cerita CICI. lepas tu, bile dah EL, macam biase, tengahari tapau KFC n seperti biase, bile haku beli makanan aku akan kasik derang (CICI & JOJO) makanan basah derang, JOJO cam beser bising cakap nak n kejo tapi CICI cool saje sampai lar time aku letak makanan tu, dia duduk cool jer. lepas tu aku pon bawak kfc haku tuh masuk bilik(sebab nak tgk tv kat bilik, tv yang kat luar astro kene potong x bukak) then dengan catwalknyer selamba kucing CICI follo masuk bilik cantik punyer. cettttt!! dia dah tau strategi haku. huuhu. so, sejak semalam aku dah mule terfikir CICI memang suke makanan manusia, sebab selalu kalo kasik makanan dia pon, lepas dia makan dia akan ngendeng (sebab aku lambat abes makan banding dia) kat aku jugak, amat berbeda dengan JOJO yang memang xkan kaco sebab perut diapon dah kenyang. dan CICI jugak yang akan follo n panjat n cium2 tangan aku kalo aku makan.

90 days or 3 months
ape neh? ermmm... bukan, bukan saya nak kawen or bla bla bla ... pagi tadi baru bace email dapat tau kalo nak tender resignation kene 3 months. OMG ... gilos ... confirm lar sampai pencen haku kijer sini ... gilos gilos gilos ....

badminton
semalam bile dah dok umah, so malas pi badminton. yo yo ooo jer makan kfc dengan harapan nak buang lemak main badminton .. hampeh .. xper esok ader aerobic ...

daaaaaaa ....

No comments: