Wednesday, October 14, 2009

Suka Suki Riang Ria Gumbire Sakan di Bandung wiff Kim ...

yess!!! gue sudah pulang ke tanah air ... (chewah ... macam lar jauh bebno aku pi .. kui kui kui) .. yer cik mimie haku sudah selamat pulang .. alhamdulillah ... jeng jeng jeng ...

kali neh nak update jenjalan ke bandung ... tiket dah beli sikit punyer awal dalam bulan april kalo x silap .. sebab nak cariik tiket free punyer pasal, beli lar tiket awal2 .. tapi camner pandai kitorang carik, Air Asia lagik pandai ... aku dapat tiket pegi 4 hari tapi yang buleh jalannyer adalah hanya 2 hari okeh ... sebab tiket pegi pukul 6 petang 28 sept dan balik pkl 6 pagi 1 oct ... memula aku x excited sangat nak pi walopon derang cakap murah barang2 kat sane .. x excited sebab ongkos yang nggakk ada n bandung? best sangat ker? tapi sebab kak nida (opismate) beria ajak + kim (our vendor) pon ajak siap carik date lagik, so aku pon ok jer lar sambil berdoa time tuh nanti dapat bonus bleh gune duit bonus .. al maklumla datenyer time rayerkan .. terus ajak kengkawan lain yang nak pi .. sikin nak pi, so, cecepat aku belikan tiket .. kak noma lambat sangat nak confirm .. last2 x dapat sebab rege tiket dah naik ... so, plannyer adalah 4 orang .. walopon aku merupakan oarang yang mula2 sekali x excited, tapi once dah beli tiket sibuklar haku menyervey sana sini sinun untuk itenerary kat bandung sebab time begitu packed kan ..
so dalam puasa aritue semua dah excited dok citer nak gi bandung jer ... cumer aku jer macam x excited sebab pitih xdok .. huuhuuhuu ...
1 week be4 raya sikin kasiktau kat aku dia x jadi pi dengan beberapa reason yang tersendiri .. so, tinggal ber3 ... kami pon arrange lar balik bilik ngan pak supir semua ... kak nida n kim dah sibuk pi tukar duit .. aku macam biasa buat bodo jer sebab duit xdok .. keh keh keh ...
nak pegi tu hari isnin, malam ahad tue kak nida call dengan suara yang amat sedih 'nana akak x dapat pi lar, maid akak lari pulak. kuang ajaq betuller, akak dah siap tukar duit semua. dia tau akak nak gi bandung, dia lari plak' ... macam nak gelak pon ader sebab macam lawak care dia citer tapi sebab tu kes sedih, so aku pon .. ha, oklar camtue... nak buat camnerkan, lenkali bleh pegi. so, tinggai ber2 jer untuk last minute. hahaha. lepas tu kim call aku x angkat sebab mandi, then kim sms 'anidah xjadi pegi, i dah siap nak on juga pegi, u macam mana? lagipon kalo kita ber2 jer lagi senang nak berjalan. hahaha' ... nih lagik sorang amoi nih ... lawak siutt ... so, aku cakap aku ok jer, ber2 pon ok .. n last jumpe kim dia kata kalo dia sorang pon dia pi jugak sebab dah siap sumer packing ... so, isnin tu aku tercuti (ingat nak halfday) .. so, semua barang kat opis, seperti itenerary semua kak ida printkan dan kasikkan kat kim + passport aku ... kalo kim luper x pegi lar haku ... giler .. aku packing barang sumer masa tu jugak .. sangat lambat packing barang ... hahaha ... petang tue plak jalan jem .. aku cakap kat encik fareezz amek aku pkl 3 sebab nak sampai sana pukul 4 .. yerler pakcik nih selalu lambat jer kalo berjanji .. bleh pkl 3 baru dia betolak dari opis amek aku .. pastuh jem dia dah gabra ingat flight aku pkl 4 .. aku cakap flight 6 lebih cume kene check in pkl 4 .. bleh aku sms kim ayat bodoh piang 'you jangan pegi kat international airport dulu tau, you tunggu i kite pegi sama2' ko ingat ko naik MAS ke cik nana oii .. kim yang terpinga2 pon ok jer .. sampai lcct aku kene gelak sakan 'hallo amoii, kita naik kat sini jugaklar, mane ade international airport. i penat fikir international mane?' hahahaha .. giler jakun haku x penah pi obersee naik AirAsia. sampai jer kat lcct dalam 4:10 .. nasib baik aku sampai dulu be4 kim, so tunggu lar kim ... lepas kim dah datang, settle semua benda, beli mask, tukar duit (yer, aku tukar last minute kat airport, dan confirm lar rate bank mahal kan ... 2.8) .. masa tue tukar RM1200 dapat lar Rp. 3 juta lebih .. ingat kan dah cukup dah tapi x cukup beb ... so, enjoiceee our trip :

Day 1 (Monday)


kim awal2 dah pakai mask ..
:


aku makan ayam goreng
:


nasi rendang yang kim makan
:


kami makan kat marrybrown petang tu, takut kebulur dalam kapal terobang kang .. walopon dutanyer si world tue marrybrown tetap x sedap pada rase tekakku inni .. masuk marrybrown sebab nak masuk mcD ngan Oldtown Coffee orang sangat ramai .. tengok marrybrown macam ok, kami try ler tapi memang x best .. huuhu
:


seperti biasa Air Asia flight delayed 1 jam ..
:


dah kat dalam baru aku pakai mask ..
:


kim sementara menunggu sambil membayangkan kegantengan pak supir .. hahaha
:


sampai sudah ... rambutku macam baru lepas main!!!
:


tengah amek gambo airport bandung tetiba jer orang tua nih menyengih .. eisshhh ..
:


soh pak supir amekkan gambo kat airport bandung ..
:
sampai2 jer mintak mas supir bawakan ke tempat makan yang sedap .. kim cakap 'eh ini pak supir hensem wooo' .. aku cakap 'tuela itu ari i cakap pak supir kat sini hensem2 you x pecaya ... sekarang baru you tau' ..

Restoran Raja Sunda



:


view dalam resto .. luper nak amek gambo depan ..
:


kim tengah buat kire2 .. yerlar tukar duit ke angka besar2 nie pening wooo ..
:


kim yang sentiasa enjoy biler part makan ...


nih semua makanan dan minuman yang kami order .. makan macam dah seploh tahun x makan ... air macam biase aku order jus alpukat (avocado) dan kim order air Fresh Raja Sunda Juice (campuran air buah dan sayur ) .. wwoooo sangat sedap air yang kim order nih ... makan : nasi timbel (nasik + lauk), ayam goreng bakar, udang renyah cah pete (pete adalah petai yer .. kim amat suker petai .. sila sebut pete dengan gaya indon) ngan kangkong oncom (kangkung + tempe) .. giler order banyak padehal makan ber2 jer ... kangkung tue, memula dia tersalah bagi, kitorang order kangkung + tempe, tapi dia kasi xde tempe, tapi kitorang diamkan jer memula malas nak bersoal sebab dah dekat nak tutup pon kedai tue, masa kitorang pi memang dah xder orang dah ... lepas tue dia datang bawak lagik 1 kangkung yang betul sambil minta maaf sebab salah bagi ... kitorang soh angkut yang salah tue, dia kata, x apa, kasi free sebab salah kami .. wah ... kalo kat mesia dah lama dia amek yang salah tue .. ehehehe .. tapi memang x abeslar kangkung tue .. giler nak makan kangkung sampai 2 hidang ...
:


total bill
:

lepas tu terus balik ke guest house

sini lar kami menginap .. ibu evi guest house .. banglo dia buat guest house macam hostel ...
dengan rege Rp.200K semalam aku rase amat bebaloi ... ibu evi nih amat kayer, keje gomen pastu bukak guest house lagik .. dan ibu evi agak cantik jugak .. kim cakap 'eh ibu evi tu cantik har' .. tapi last2 kami lupe nak amek gambar ibu evi ...
:


:


view dari luar
:


inilah bilik kami ....
:


view dalam (bersih)
:


kim yang happy dapat ubat nyamuk sebab dia asek kene gigit nyamuk start dari kami makan kat restoran sunda tue ...

lepas abih kemas barang n kim keluarkan semua pil2 kesihatan, kami pon zzzzzzzzz ...


oh ya ... tentang bilik penginapan nie, aku puas ati sebab mengikut rege dia yer, sebab murah, so aku x expect lebih, tapi bagi aku ok sebab bersih cume pelik setiap bilik ade lobang kat atas pintu padehal bilik ade aircond .. lawak giler ... + agak jauh dari town ... kene ade transport ... anyway, kami ok jer sebab 2 hari tue ade pak supir ... heheheh

Day 2 (Tuesday)



tempat breakfast
:


guest house nih rege dia termasuk breakfast .. tapi biaser2 jerla menunya ... mee goreng, ade daging2 macam yong tau foo goreng tue, roti bakar .. aku cumer selera makan nih jer (mee goreng) + redoxon yang kim beli khas untuk kami x selesema .. thanx kim .. sangat seronok holiday bersama kim, semuanyer terjaga ...
:

setelah settle semuanya kami pun ... zasssssssss jumpe pak teddy as pak supir kami ...


our transport - innova ....
:

1st Visit : Tangkuban Parahu
pak supir kami, pak teddy banyak jugak kasik tips .. kat sini dia cakap orang jual souvenir mahal, so dia pesan x payah beli sebab kat town pon ade jual tapi murah .. nak masuk (vehicle) pon kene bayar tapi rege lain untuk pelancong .. so, kami gune jasa baik pak teddy cakap kami orang 'sini', so dapat lar rate yang murah .. yang nih aku luper baper hengget sebab masa nih segala bentuk bayaran dihandle oleh akauntan ku iaitu kim ... heheheh ... perjalanan x berapa jauh sangat, lebih kurang sejam lebih ...



:


Kawah Ratu
:


:


:


jalan menuju ke Kawah Ratu tapi masa kami pegi x boleh pegi situ sebab kawah tu tengah aktiv
:


:


:


orang yang kasik penerangan
:


jalan nak turun ke Kawah Domas
:


denai yang perlu kami lalu
:


:


batang pokok
:

pokok yang berlobang yang kiter bleh masuk .. sajer letak gambo kim walopon gambo aku ade .. quite dissapointed dengan kawan2 yang bagi aku x matured .. biler aku letak gambo kat Facebook gatal jer mulut perli2 cakap muat la apa lar ... sekarang aku agak x selesa nak letak gambo kat FB biler ade orang yang mentalitinya suker menghina orang ... eh ke aku yang cepat sentap sentip nih? yer arr ade gak kawan aku yg lain lebih gemuk darik aku, tapi aku tengok gambo derang aku diam jer xder nak perli2 .. anyway, kepada orang yang selalu bersikap sarcastic dengan orang gemuk macam aku nie .. percaya lar ... XDE ORANG NAK @ SUKA JADIK GEMUK OKEH!!! ... sangat annoying orang2 macam kamu ... hehehehe


bersama orang yang tunjuk jalan .. bayar tau, bukan free .. tapi kata pak teddy sebenarnya bleh jer jalan sendiri, tapi setalah pegi kalau ramai + ade sang pria menemani boleh turun sendiri, tapi kalo geng pompuan jer baik pakai derang nie .. sebab perjalanan dia agak jauh, aku lupe bape km, cume bagi aku agak jauh ... lagi satu jangan lupe tawar menawar service derang .. derang mintak per hour tapi kami mintak per session ..
:


bersama2 penjual2 yang menemani .. tapi aku x beli pon barang derang kat bawah nuu ... hehehe
:


dah sampai
:


dari atas nih kami ke bawah .. cube bayangkan berapa jauh dan letihnya kami (ceh!! exaggerate lebey haaa)
:


:


:


batu crystal
:


suke gambo nih .. macam statue
:


orang korea .. kim cakap orang korea sebab dia kenal sangat cara orang korea ... 'pakai payung' sebab derang takut gelap ...
:


:


:


a-k-h-i-r-n-y-a
:


kim masa bertanyakan pak teddy tentang 'hadiah' yang indon selalu kasik kat kiter ... hadiah jerebu biler pembakaran besar besaran ... pak teddy cakap tu untuk pertanian, selalunya pembakaran tu bukan di bandung tapi kalimantan .. aku baru tingat dulu masa sekolah aku selalu tertanya2 ape di kalimantan? adakah orang2 dia pakai cawat @ sama macam kiter? hahaha ... betapa sengalnya aku time sekolah dulukan?



2nd Visit : Kampung Daun



:


:


:


:


:



:


:


menu kami
:


:


nasi timbel
:


ikan gurame & kerodok .. kerodok nih sangat sedap ... sayur mentah .. dia ala2 pecal, tapi pecal sayur direbuskan, yang nih x rebus sayur mentah dicampur dengan kuah pecal .. sangat sedap wooo .. yang aku perasan makanan kat indon memang banyak berunsurkan makanan sihat (berasaskan sayur)
:


kim order air durian, aku order air strawberi + buah ape ntah luper ... biler tanya kim sedap x air tue? kim jawab 'rase durian' ... lepas tue kami same2 gelak ...
:


:


kim nak tido sajer
:

:
biler nak panggil waiter kim ketuk mende ni
:


:


again .. kim tukang settle ..
:


selipar kim yang haku pakai sepanjang hari ni, aku pakai kasut, kim x kasi pakai masa turun kawah tue, dia suruh pakai selipar dia ...

konklusinya macam agak mahallar makan kat sini, tapi biler pikir tempat cun macam tue, makan pon ok kire murah lar tue ...

3rd Visit : Rumah MODE & FO (Jalan Dago)


rumah MODE .. nak amek kat tempat ade tulisan MODE x sempat sebab dah excited nak masuk dalam
:


:


aiskem durian kami cuber ...
:






4th Visit : Massage


lepas tu kami ingat nak try spa kat sini .. tapi spa yang ok n murah pak teddy cakap tutup .. pak teddy siap call lagik tanyer .. last2 kami amek massage jer .. nasib baik masih bukak lagi .. dekat sini banyak kedai tutup awal, yerlar sebab pukul 6 pon dah gelap macam pukul 7 lebih kat sini .. memula nak amek javanese massage (satu badan) tapinyer dah full booked .. so ameklar massage tangan, bahu n kaki ... wah tempat nyer sangat cantik dan hanya Rp.60000 sahaja okeh .. sangat teruja ... kim cakap kalo lar kat mesia ade tempat macam nie + murah ...
:


nih kat dalam .. sangat gelap .. actually x boley amek gambo tapi aku x nampak sign tue .. seb baik aku x bukak flash, kalo x mahu kene halau ... masa dia massage tangan n kaki kitorang duduk atas kusi macam kusi ogawa tu sambil tengok tv pakai headphone .. best .. rilex jer .. 1 jam 1/2 sempat lar aku abes tengok 1 citer HBO .. kat saner chanel2 macam nie free yer xyah bayo macam asteruk tue ... dan best dia xder sensored .. muwahahaha
:


:




Makan Time : D' Cost Seafood



D'Cost nih pak teddy recommend sebab sedap n murah .. tengok jerlar promo dia ... mutu 5 bintang, harga kaki 5 ...
:


:


:


memang sedap + murah .. recommend pada orang yang datang ramai2 nak budget part makan .. pak teddy cakap selalu orang yang datang ramai2 suke makan kat situ sebab murah ... nasi n air teh boleh refill .. dia tulis semaunyer tue maksudnyer bleh refill sampai muntah ijo ... kekekeke ...

lepas makan balik hotel tido sambil mengumpat2 ... hahaha .. oh ya sebelum terlupa, masa pak teddy sibuk call spa tue, aku tertengoklar tepon dia .. yerlar, logic lar kan, kalo kawan kiter kat sebelah nak call orang, secara otomatik kiter akan pandang phone dia kan .. bukan sebab busy body tapi sebab dah nature camtue .. hahaha ... aku nampak wallpaper hp pak teddy pompuan mude cun gaya agak sexy .. xderlar sexy sangat, tapi pada aku dengan rupe pak teddy macam awal 40 an tue xkan lar gambo binik camtue kot ... aku cakap kat kim, kim cakap dia pon nampak, kim cakap kalo bukan gambo anak dia, gambo mistress dia .. kehkehkeh ... see see, bukan aku sorang jer yang busy body, kim pon nampak ... oppssss ...


Day 3 (Wednesday)

1st Visit : Pasar Baru


kawasan luar pasar baru
:


:


:


:


:


:


budak jual telekung yang beria2 promote telekung dia + bagitau dia bukan muslim ... kami tanye pasal isu buluh runcing dia cakap lar itu dekat jakarta (even pak teddy pon x kasik pegi kalau dalam watu sekang), bandung aman2 saja .. dia kata ada customer dia takut nak datang bandung, dia siap cakap kat customer dia, datang jer, dia akan jaga customer dia kalau ade ape2 ... pergghhh .. janji seorang penjual .. kuikuikui ...
:


kedai batik depan kedai telekung tadi ... kim suke batik, so dia pon suker arr tengok baju2 nih sumer, sampai aku yang x minat baju ala2 kene buat kebaya nih pon bleh terjebak samer ... huuhu
:


baju yang kat bawah no 2 dari kanan (sebelah biru turqoise) aku dah amek yer ...
:
2nd Visit : Toko 3



toko 3 tempat jeans original .. nih pak teddy yang cakap .. kalo dia tipu, aku pon tipu lar ...
:

:


derang nih walopon kedai biasa pon derang decorate cantek2 .. kat bakang tue jeans2 levi's ...
:

inilah pak teddy, supir kami ...
:


dengan gumbirenya aku beli 1 jeans untuk aku, 1 jeans pendek untuk inchik fareez ... sangat gumbire sebab aku ade saiz .. almaklumlar orang chomel macam gue memang susah nak carik jeans yg ade saiz ... kim sampai tekejut .. 'oii cepatnyer you beli ' aku jawab 'senang jer ... i kalo nak carik jeans, i tanya dulu ade x size bla bla bla, for sure xde banyak choice .. so, i try, ok then terus beli' .. sangat senang sebab x banyak pilihan so x rambang mate .. kuikuikui ... nih mamat nih tengah alter suar gue ler nie ...

Makan Time : Simpang Raya



:


menu seperti makan nasi padang, bayar ape yang kite makan sajer
:


nih lauk yang kami pilih
:


erkkkk .. burrppp ...



3rd Visit : FO (Jalan Riau)


gedung sate (rumah gabenor)
:


:



konklusinyer FO kat sini xder lar best sangat .. aku rase biaser2 jer ... xtau nape orang lain kate best .. maybe aku x jumper yang best @ banyak xder saiz aku ... hahaha ...


4th Visit : Kartika Sari


:


kartika sari famous dengan kek lapisnyer ... tapi aku x beli sebab aku rase mahal, kim jer yang beli ... brownies kat sini x sedap ... terus pak teddy ke amanda brownies yang sedap dan murah ..


5th Visit : Amanda Brownies



:


selalu aku bace forum memang mesian selalu borong beli banyak brownies kat sini, derang cakap sedap, tapi ntah biler aku beli n makan, aku raser biase jer ...
:



6th Visit : Paris Van Java

lepas tu dah x tau nak pi maner .. pak teddy cakap selalu orang mesia kalo datang bandung satu ari x abes shopping, tapi kami siap dah x tau nak gi maner ... hahah .. pak teddy, itu tandenyer kami orang mesekin .. wahahaha ... so, kami pon pi lar ke sini ...


:


baguskan .. depan nih dia letak tempat bebudak main, bapak jaga anak, mak pi shopping ...
:


:


toilet kat sini .. bukan nak cakap ape, kat sini semuanya dijaga dengan teliti .. tengok jerlar toilet dia .. bersih jer .. aku memang kagum dri segi toilet derang sebab so far tempat yang aku pi toiletnye xde yang kotor, semua bersih .. tapi kenapa yer indon yang kat sini plak kebanyakkanya, bukan semua yer, pengotor .. maybe kat sane susah nak carik kije so, bile dah kije tu derang buat betul2?

Makan Time : Lupe Nama Tempat

restoran nih kami masuk jer .. tapi x best makan kat sini ...

:


:


minuman kami order
:


tahu kim order
:


:


:


tetengah syok amek gambo sambil tunggu makan tetiba kim dapat tepon .. lepas tue dia cakap ..
'i've got news for you'
'what news?'
'sekarang dekat sumatera ade earthquake, so signal tsunami dah dikeluarkan'
'.......... errr .. mane you tau?'
'my friends call bagitau, kat mesia pon banyak building gegar, even 4th floor. my sister kene keluar rumah sebab gegar. this is seriuos'
'i takut lar' mase nih muke haku dah pucat kot sebab lepas tue kim beriya menenangkan aku ...
'aiyyooo amoi .. kiter kat sini selamat lar .. kita jauh ngan sumatera .. mesia more dangerous than here'
'i earthquake ok lagi kim, tsunami yang i takut' mase nih dah terbayang acheh ...
kim terus tunjuk map yang dia amek gambo kat amanda tadi .. cettt!!! yer jauh ...
lepas tu dapat sms inchik farezzz
'u ok ke? sumatera ada gempa'
bla bla bla .. lepas makan terus turun jumpe pak teddy, dia cakap kami dia kepulauan jawa, yang earthquake tu kepulauan sumatera, + bandung kawasan tinggi, kalo pinggir2 yang kat tepi pantai maybe bleh kene tsunami .. nih map yang kim amek gambo ...





Day 4 (Thursday)

masa untuk balik ... kene bagun pukul 4 pagi sebab nak checkout pukul 5 ...


maggie in my mug ... maggi nih kim yang bawak, sebab through experience dia kate susah nak carik tempat makan, so dia pon bawak lar untuk aku n kak nida ... tapi sebab kami banyak makan, megi tu dah x termakan, so kami plan pagi nih be4 bertolak nak makan. pagi tue kim food poisoning, so perut dia rase x sedap .. lepas mandi tu aku terus bersiap nak keluar, lepas tu kim suruh makan megi, dia dah buatkan untuk aku rupernyer masa aku mandi. wah syoknyer .. aku terus cakap 'tq bibik' hahahaha ... so, on da way ke airport aku makan .. airport ngan guest house tu dekat jer .. 10 minit dah sampai ..
:


kim gembire sebab dia memang harap mas supir nih yang hantar balik sebab dia sudah syok sama ini mas supir sebab hensem dia cakap .. hehehe ..
masa kat guest house, derang terbasuh towel aku sebab kaler lebih kureng towel derang, boleh aku bawak towel kaler orange tapi aku cakap kaler biru. kesian budak tu ulang alik tunjuk towel aku. last2 kim cakap 'i rase towel you kaler orange lar, bukan biru' hahaha .. lepas aku kesian kat budak tu ulang alik, aku cakap aku carik sendirik lar, so kat bilik towel banyak tu aku pon carik. n aku memang punyer masalah nak tau barang sendiri, so mane aku rase betul aku amek lar. masa tue mas supir nih ade dia cakap 'yang ini jelik. ambil yang lain lar' aku confirm tu memang towel aku sebab yang lain2 tue ade corak2 cantik. towel aku tue memang ade dah turun kaler pon. aku cakap aku confirm tu aku punyer. bleh mas supir neh cakap 'nggak apa2. ambil jer yang cantik. yang ini udah jelik' .. aku cakap, bukan masalah cantik @ x, tapi barang kita @ x ... hehehe ... lepas tu aku teringat citer yang kat filipina .. kang x pasal2 aku x balik mesia kene tangkap .. hahaha

masa chekout orang kaunter nih cakap 'ada tambah size luggagekan' kim jawab 'yer tapi kami x shopping banyak. haiyyah .. banyak rugi' ... yer berat beg kami x sampai pon 18kg sorang .. sangat keciwa okeh ...
:


:


kim yang dah x sihat badan ...
:
masa balik nih 2 kali flight alami cuaca buruk. masa 1st aku kat toilet. seram giler. tapi cuaca buruk tue masa dah dekat nak sampai mesia kot .. masa yang 1st tue, agak teruk sebab sampai kami terturun macam hilang gravity. ade yang menjerit kecil (wah ayat skema giler). weh mase neh aku memang dah seram giler. masa tue x sabar nak sampai mesia ... akukan penakut naik kapal terbang dan peristiwa ni memang macam buat aku tobat xnak naik kapal terbang. hahaha .. tapi pilot hari tu aku rase pilot yang terel .. 2 kali kami alami cuaca buruk yang agak teruk tapi keadaan kami terkawal + landing very smooth sebab tu haku kater pilot tue terel ... kehkehkeh ...


selamat tinggal bandung
:


yer semalam, inchik fareez call cakap x dapat amek aku kat lcct sebab dia kene gi alor setar pagi tue .. seb baik aku beli gak package naik bus ke kl central. so, for da 1st time, aku naik bus from lcct ke kl sentral. pastu kawan kim amek kami, then aku pi umah kim n kim hantar aku balik. sempat jumpe mak kim .. yer, mak kim pon macam kim cakap x berhenti sampai aku cakap kat kim 'i tau dah sekang nape you macam nie' hahahaha ...
:
:
:

............................................ and LastLy ..................................................



:


hasil rampasan kami untuk 1 hari yang x seberapa ini ...

uisshhh .. penat giler aku nak siapkan page nih ... berhari2 tue ... anyway, aku sangat enjoy bercuti dengan kim .. so, rase hampeh or sakit hati sebab kami boleh dikatakan sekepala ... aku yg tetiba terpeot masa kat bandung pon bleh ok jer mood .... kim kagum gak dengan aku sebab bleh mood ok jer .. memang lar mood aku akan ok kalo xde bende yang nyakitkan ati ... sekang baru aku paham .. bukan peot mood kiter x ok, tapi keadaan yang selalu buat kiter moody .. oopppss .. telajak lagik ...

daaaaaaa ...

2 comments:

Anonymous said...

hi...seronok baca cerita u...i pun nak pergi bandung bln 4 n plan nak stay kat orange house jugak...btw, u ada no telefon pak teddy supaya boleh bawa kami jln2...tq...
tlg email saya no pak teddy (jika ada ke bzcc79@yahoo.com)

homemadecookies said...

HI..

Mcmana nak dptkan pak supir kat bandung yee..Berapa charge utk ur package last time..can u email to me..tq..(zura.info@gmail.com)