Wednesday, October 14, 2009

Ho-Ho-Ho-Hi-Hi-Hi

arinih 2nd day aku try diet chart yang kim kasi aritu .. yerlar, kene lar wat time lepas raya ... try segigih mungkin .. kikiki ..
semalam 1st day makan buah sepanjang hari .. malam hari aku sangat lapar okeh ...
pagi nih tadi breakfast ngan potato raser kenyang plak ...
everyday aku akan update ape jadik kat aku time aku follow that diet ...
cumer tensen biler pagi nak siapkan bekal .. sibuk aku nak masak, nak kupas kentang sibuklar jugak si jojo n cici tue .. dah lar kelam kabut nak gi kijer lagik ..
so far emo aku still terkawal, kim cakap dia mase 1st day memang tension giler ... nasib baik aku ok lagik ... x sabar nak tengok result + ketahanan jati diri aku ...
hopefully aku bleh kuruih .. x banyak .. kalo dapat ke 50kg pon haku dah cukup berbangga .. heheheh


::: yer ... aku mau bodyku montok seperti ini :::

gO NaNa Go

No comments: