Friday, August 21, 2009

Welcome To My Blog

Hi, Hello, Salam ...

This is my first time ada blog. Suka sangat baca blog orang. So suddenly tergatal tangan untuk ada blog seperti orang lain juga. Eh, kenapa skima benar ye ayat saya? Yer, untuk permulaan ayat-ayat saya mungkin akan berbaur skima dan penuh kesopan santunan bak kata orang untuk mendapatkan good impression kita musti tunjuk yang baik-baik saja dimasa pertemuan pertama. Umpama love at the first sight. Fewwwiiit.

Okla untuk permulaan saya akan ceritakan tentang diri saya sendiri untuk bacaan diri saya sendiri sebab x pasti samada akan ada orang yang akan berminat untuk membaca coretan saya yang amat menarik perhatian saya ini. Hihihi.


Opssss ... Siapakah gadis comel disebelah ini? Ya, itulah saya, nama Nornazifah, ada yang panggil Nor, Nona, Nana, Kaklong dan sebagainye. Jangan terkejut dengan nama yang banyak itu, bukan sebab saya glamer tapi disebabkan saya memang glamer. kehkehkeh ...

Sila abaikan double chin ku ittew sebab dulu saya amat cantik (phlisss laar) tanpa double chin ittew, tapi disebab faktor umur dan tahap metabolisme badan yang semakin menurun termasuktarikan graviti bumi (still nak salahkan faktor-faktor semulajadi) saya akur (atau terpaksa) dengan tambahan-tambahan aksesori ittew. Tak pecaya?? takpe, nanti saya jumpa gambar lama saya akan tepek disini betapa runcingnye daguku tanpa berdouble triple yer..

apa lagi nak cerita ye? ok. saya juga ingin menyatakan disini saya sentiasa merasakan diri saya amat cantik (silalah muntah) pada pandangan diri sendiri, sehingga kalau ditakdirkan idup semula, saya nak muka saya sendiri, bukan muka maya karin, christina aguilera mahupun sofe a jane ... x percaya juga ke? silalah pecaya sebab saya sentiasa berasakan all GOD's creation are GREAT including ME... huwahuwahuwa ... muntahla lagi ... hehehe... by da way, artis yang saya suka tengok mereka kerana mereka amat cantik adalah winona ryder dan lain-lain .. (motif cerita artis???) ... hahaha ... dah start bengong ...

Ini jer kot dulu. lepas ni saya akan ceritakan manusia-manusia disekeliling saya yang amat saya sayangi. dengan erti kata lain mereka amat bermakna dalam hidup saya dalam mewarnai liku-liku kehidupan saya.

Daaaa ....

2 comments:

hied said...

aduyai..dalam blog pon ade ciri-ciri perasan gak? hohoho.

Otak Yang Tak Tersusun said...

yup ... sebab dalam kehidupan harian aku amatlah merendah diri ... kuikuikui ..