Monday, August 24, 2009

Puasa

My Dear Blog,
arinih 2nd day puasa dihari bekerja. yes, nasib baik arinih ok sikit. semalam punyerla ngantuk mcm nak pitam. pagi2 lagi dah tido kat opis (be4 830 yer .. i bukan kaki tido di opis ... hehehe). boss sampai cakap 'good morning nana'. dengan penuh rase terhenanyer terus ku jawab sambil morning sambil tersengih2 mcm kerang lawa (hahaha). lepas tu boss cakap 'cuba awak bangun dari kerusi, lompat2' .. bleh x ayat ni kuor dari mulut boss. saya terus cakap 'ntahla en. 'toot', saya rase macam saya sorang jer puasa harinih' .. hehe .. n boss sambung 'a'aah teruk sgt rupe awak mengantuk'. lepas tu tghari selsema ngan sakit kepala yang teruk. asik ingat nak balik umah jer tido. nak rilex xleh sebab ade meeting, so layankan ajerla. petang plak ingt nak tido n bebuka kueh jer tapi cik ehemm call cakap nak bebuka same, so terpaksela gi pasar ramadhan membeli ape2 patut sebab cik ehemm dari cheras, agak x sempatla nak beli makanan2 tue (ke alasan semata-mata??) .. erm .. saya selaku kekasih hati yang amat baik hati inipun pi ler beli sensorang. erm agak menarik tahun ini kerana tgk x ramai org beli, org ramai kat pasar tapi gerai banyak kosong jer, x penuh mcm dulu lar, ke aku yang pi awal sangat?? hahaha .. agak gumbire bile tengok org x ramai, nanti bleh arr peniaga-peniaga yang cekik darah ni turunkan rege. tingginyer angan-anganku ini. agak-agak bleh tercapai x? ok, stop citer semalam.

citer arinih, pagi tadi terus makan ubat selsema sambil berdoa yang harini tidak akan seteruk semalam. nasib baik cume tertidur kejap masa kat traffic light. hehe. for the 1st time aku tido kat traffic light time nak gi keje, almaklumla selalu segar jer (chewah). nasib baik arinih dah ok.

erm dulu mase skool penahla buat novel ala2 berangan nak jadik penuliskan. rasenye skang dah ade blog bleh ar start sikit2. 1 hari 1 idea. ermm nak try buat balikla. hehehe.

eh kenapa ehk sekejap cakap topic ni, sekejap topic lain. yer saya memang begituh yer sebab saya memang dijadikan dengan kepala otak yang x tersusun. adakah orang lain otaknyer tersusun?

No comments: