Thursday, August 27, 2009

Hati Yang Kosong

Blogku Sayang ....

pagi nih sedih lagi ... kenapa eh? kenapa .. kenapa .. kenapa ..

lepas sahur tadi sempat bace sms DIA .... erm, DIA kantoi lagi .. tapi kenapa eh sekarang ni aku memang dah x ada rase ape bile bace msg2 dia n gadis2 (ermmm .. adakah layak mereka2 ini digelar gadis?? walopon dah ade suami?) ... kalo dulu beria2 sedih n nangis2 .. sekarang mcm aku ckp dlm ati 'fine, dia buat lagi....'

adakah sebab aku memang tau dia cume main2 jer dengan mereka2 ini?

adakah sebab aku yakin dengan kata2 dia cume aku saja yang benar2 dihati?

adakah sebab aku memang takut untuk mintak 'break' dengan dia takut aku merana sendiri?

adakah sebab aku memang dah lali dengan perangai lelaki2 di zaman ini?

adakah sebab hati aku dah buta sampai x reti nak bezakan samada aku mahukan dia atau perlukan dia?

errmmm ... dulu aku pernah mintak break, tapi lepas tu aku yang macam nak gila ... sebab tu sekarang walopon aku yakin aku dah macam xde perasaan kat dia tapi aku still takut nak break .. atau aku kene agree dengan kata2 kawan seopis 'biarkan dia macam tu, sebab tu memang perangai lelaki, sebab dia cuma sayang cuma kite jer' ... kenapa zaman sekarang perkataan main kayu tiga dianggap normal?? kenapa?? ... adakah aku perlu follow pendapat semua org @ memusnahkan pendirian aku sendiri?? .. entahlar ...

bile aku berdoa minta petunjuk, aku selalu akan dapat hint memang DIA orangnya ... dan DIA x pernah mengecewakan aku, jaga aku dengan baik dan sabar melayan kerenah aku ... tapi kenapa mesti nak ber'geli-gelian' dengan orang lain?? .. aku punyerla setia nak mampos ... keh keh keh .. still boleh gelak walopon hati dah HANCUR!!! ...

tetiba teringat kata2 sikin .... 'love will make us do stupid things' ... but ... is it my feeling towards HIM is love??? ermmm .. i don't know ... or maybe i will happily live forever ALONE ... (eh betul ke ayat aku nih??)

ape apepon bersabar sajalah .........

8 comments:

hied said...

kita menghadapi masalah yang sama rupenye... em..sabar la ye... orang pun tak tau nak kata ape bile terkantoi camtu. mengamuk macam orang gile je la. man will always be man.. tak pe.. sampai masa die berubah laa...

Otak Yang Tak Tersusun said...

tuela pasalkan ... nak kate hensem tu idokler .. tapi pangai buaya tu buat xtahan .. eh kim yg muke ala2 baik tu pon kantoi gak ker? errmmm ...

haku kayer said...

na, ko salahkan je faktor ramai pompuan daripada lelaki.. hahaha. diorang cuma mengisi kesepian org pompuan. kalau ko leh tahan, then go on.. hihi

Anonymous said...

He's not worth it!! He doesn't deserve ur undivided love n attention. mmg la dia layan awek lain tapi still sayang kat kita sorang..tapi inikah kehidupan yg kita nak..sentiasa makan hati dgn perbuatan dia..dia sayang kat kita so dia boleh melukakan hati dan perasaan kita jugak ke..to me he's not worthy enough to have u..u deserve someone who's loyal to u n love u unconditionally!

Otak Yang Tak Tersusun said...

terharu ... oh cik Anonymous a.k.a cik sikin yang sakit mata bace blog aku .... i'm so touching ... i still finding the person as you describe ... then .. teng teng teng ...

Otak Yang Tak Tersusun said...

cik mimie ... aku setuju .. cuma aku harap bile aku dah kawen (kawen ker?) nanti aku xkan jadik mcm isteri2 gersang .. hahaha ... aku still xleh terima org skang cakap it's normal now when somebody's husband and somebody's wife have an affair .. WTF ..

haku kayer said...

hey, its normal to people yg tak kesah buat dosa... cakap la apa pon alasan, salah tetap salah.

hied said...

hahha..lagi innocent, lagi kene berjaga-jaga.. tapi tu dulu la..harap-harap dah berubah la..