Tuesday, November 10, 2009

~ mOoD sudAh OKeh ~

yer ... di hari2 akhir (hanya orang pompuan sahaja yang tau!!) ni mood saya sudah ok. walopon ade bende yang menyakitkan ati tetap buleh tersenyum. mood saya akan kucar kacir biler hari2 nak dekat dan tengah2 berada di alam iteewwww. oh! macam pening jer nak pahamkan.

xder mende nak cerita, so just cerita pasal jojo sahaja. sekarang saya baru sedar, every morning jojo akan kejut saya untuk bagun pagi. selama ni saya ingat jam hp saya. setiap pagi biler bunyi jam, saya akan bagun, then time ni lar jojo dah sedia tengok saya dan terus melompat atas katil dan suruh saya belai2 dia dengan menyondol2 tangan saya. eh macam lucah jer perkataan tue. jojo memang pantang tengok tangan saya sebab dia suke time tangan saya yang lembut itu membelai kepala dia. so, 5 minit akan diluangkan hanya untuk usap2 jojo sambil dia baring2 kat pangkuan saya dimana saya duduk bersila. jojo amat suke baring dicelah bedah saya sampai tangan dia korek2 disekeliling peha saya. uik. lucah lagi. tapi ni memang citer betul. kadang2 sakit peha saya dia korek2, dahlar kuku dia tajam.
itu cerita kalau saya bangun. kalau bunyi loceng saya x bangun, jojo akan naik atas badan saya sampai bising panggil saya 'ma ... ma ... ma'. yer, dia pandai panggil saya mama berbanding cici. dahlar jojo semakin berat. kalau cici, time saya bagun tido dia steady jer duduk kat meja depan, bile saya panggil baru nyahut.
jojo walopon kurus (sebab baka macam tu) badan dia penuh, x macam cici nampak gemuk tapi bile pegang kosong, harap bulu jer tebal. saya suke tepuk bontot jojo sebab sangat kental isinya. sekarang jojo dah mula setat menggatal sebab dia selalu gigit cici dan cici selalu melarikan diri. tengah tunggu biler lar inchik fariz nak sunatkan jojo.



nampak x bontot jojo yang gebuss tue??

macam sadis jer blog saya nie. orang salu citer pasal anak tapi saya citer pasal anak tucin. huuhu.


~ jojo yang sentiasa control hensem ~

No comments: