Sunday, June 20, 2010

Father's Day


yer, Selamat Hari Bapa pada semua bapa2 di seluruh donia nan fana ini, terutamanya pada ayah saya yang sangat saya sayangi. lelaki yang saya sangat2 sayang no 1, no 2 dan no 3, no 4 adalah jojo (saya kire dia juga lelaki) dan no 5 adalah papa.





ayah saya yang telah berkorban segala galanya untuk anak2nyer. makan pakai x pernah x cukup walopon dalam keadaan sederhana. pengorbanan ayah juga saya akan kenang selama lamanya.






kami sering bertelagah, sering berlainan pendapat namun kasih sayang antara kami x pernah pudar walau sekelumit pon.

cume 1 yang saya terkilan sebab saya ada janji ngan ayah bile dah keje nak belikan ayah bot tapi sampai skang x terbeli apabila terpaksa berhadapan dengan donia realiti hidup x seindah yang dibayangkan, namun still berusaha dan berdoa agar akhirnya saya dapat memakbulkan impian ayah saya itteww. yer, ayah saya sangat minat memancing, n maybe hobi tue sikit banyak jatuh kat saya cume saya xde geng mancing sajer.



doa wajib yang sering mengiringi solat saya adalah moga mereka (mak & ayah) dipanjangkan umur dengan kesihatan yang baik. saya sering terfikir apa akan jadi pada saya jika salah seorang dari mereka tiada. sangat takut kerana saya belum bersedia kehilangan mereka. hilang mereka umpama hilanglar nyawa saya. sebab selama nie semangat saya untuk terus hidup dimuka bumi ini adalah kerana mereka. bak kata papa 'I raser u akan pengsan kalo ape2 jadi kat parents u'. yer, dan 1st time saya setuju dengan kata2 papa nie.


daaaaa ...

1 comment:

hied said...

saya pon sayang wak mim. kim mungkin sayang jugak sebab wak mim kata dia hensem. kuikuikui~