Sunday, June 20, 2010

At Least Kenal

kalau selalu aku akan cerita tentang ke'sakit' an ati aku ngan papa, kali nih nak cerita, cerita2 biase kami. nampak macam cerita bosan, balik2 hal aku, family, cici jojo dan papa. yer, memang itulah hidup aku, tiada banyak warna warni seperti orang lain. mono. hanya mono. tapi aku bersyukur at least aku dikelilingi orang2 yang aku sayang.

boleh dikatakan 50% banyak yang sakit ati ngan papa. maybe aku jenis x memahami @ aku terlalu mahukan lebih dari yang sepatutnya @ memang papa menyakitkan ati aku. tapi kadang kala banyak bende yang buat aku kadang2 rasa terharu n bende nih lar buat aku fikir panjang tentang hubungan kami. as long as aku x jumpe lagi putera idaman yang lain (hahahaha). eh eh, jangan xtau dulu aku pernah berangan nak couple ngan putera williams tapi disebabkan setelah fikir panjang x mungkin aku sesuai dengan keadaan protokol2 istana, yer aku nak golek2 disiang hari dikatil aku ikut suke ati aku, nak makan xyah berprotokol bagai dan hidup x menjadi perhatian, so aku kensell!!! (cet!!! budget macam lar orang tue nak kat ko kan .. padehal confirm sebelah mate x pandang ... lalalala).



kadang2 kami suke spent time bersama sambil berborak2 kosong. bile tanya tentang sejarah silam, bla bla bla, kenapa u x bla bla bla, papa jawab

'x payah lar u, kalo x, i x jumpe u'
'xper lar. i x kesah u. asalkan u hidup senang'
'kalo macam tue memang confirm i x jumpe u'
'u, kalo dah jodoh, u buat ape sekalipun akan jumpe u, tapi kalo xde jodoh couple lama2 macam nie pon boleh x jadi kawen akhirnya'
'u, AT LEAST jumpa'
'wah! u rase terkilan ker kalo x dapat kenal i?'

papa terus buat buat muke mengejek

see, selalu dia x zahirkan secara terus tetapi dalam kata2 yang kalau x perasan aku memang xtahu. maklum lar aku ni kan lembab sket nak faham bahasa yang bermaksud nie. cume bangga, dalam diam dia appreciate gak aku nih? ...

No comments: